Leveren

Het is belangrijk dat je bestelling veilig en tijdig bij jou wordt afgeleverd. Daarom willen we graag het leveringsproces uitleggen, zodat je precies weet wat je kan verwachten.

Zodra je bestelling is geplaatst gaat ons team aan de slag om je bestelling zorgvuldig te verwerken. We zorgen ervoor dat je producten met de grootste zorg worden ingepakt, zodat ze in uitstekende staat aankomen.

De leveringstijd kan variëren, afhankelijk van het product en je locatie. We streven er echter altijd naar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wij werken samen met gerenommeerde verzendpartners om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en betrouwbaar wordt bezorgd. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail, samen met een trackingnummer. Met dit trackingnummer kan je de voortgang van je pakket volgen en de verwachte leverdatum in de gaten houden.

We leveren bestellingen rechtstreeks aan het opgegeven afleveradres. Zorg er daarom voor dat je tijdens het afrekenen de juiste adresgegevens invoert om vertragingen of problemen met de levering te voorkomen. Als je merkt dat je een fout hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via sales@welda.be, zodat we indien mogelijk de wijzigingen kunnen aanbrengen.

Bij ontvangst van je pakket vragen we je vriendelijk om de verpakking zorgvuldig te controleren op eventuele schade. Als je merkt dat er schade is aan de verpakking of aan de inhoud van het pakket, contacteer ons dan onmiddellijk zodat we het probleem kunnen oplossen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Je online bestelling wordt franco verzonden vanaf een aankoopbedrag van €100 excl. btw.

Je offline bestelling wordt franco verzonden vanaf een aankoopbedrag van €250 excl. btw. (pakketten minder dan 30kg en kleiner dan 60cm hoog, 80cm breed en 200cm lang).

Indien je artikelen wil bestellen die met een speciaal transport verstuurd worden zoals lastafels, dan worden de extra kosten weergegeven op het artikelniveau onder de prijs.

FAQ - Verzendkosten

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij een bestelling vóór 13u (tijdens weekdagen) worden de goederen de dag zelf nog verzonden.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden je bestelling naar het adres van jouw keuze.

Je kan zelf een afleveradres selecteren uit de reeds gekende adressen of een alternatief leveringsadres opgeven tijdens stap 2 "Levering" bij het afrekenen van je winkelmandje.

FAQ - Alternatief leveringsadres

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen je bestelling steeds zo snel mogelijk, meestal binnen de 48u. Vaak zijn we echter afhankelijk van de levertermijn van onze fabrikanten en ook de gekozen betaalmethode kan een bepalende factor zijn. Voor 100% zekerheid neem je best contact op met ons team: +32 (0)9 355 74 26 of sales@welda.be.

Bij “Mijn Bestellingen” kan je de status van je bestelling volgen. Naast de bestelgegevens zie je de verwachte leverdatum. Wanneer je bestelling door DHL wordt geleverd, is er een Track & Trace link beschikbaar waarmee je de bestelling op de voet kunt volgen.