Registreren en inloggen

Een account aanvragen is binnen 1 minuut gebeurd en brengt vele voordelen met zich mee:

  • Toegang tot een groot deel van ons assortiment
  • Een duidelijk zicht op uw klantspecifieke prijzen
  • Snel afrekenen of achteraf op rekening betalen
  • Eenvoudig eerdere bestellingen bekijken

Hou je bedrijfsgegevens zoals adres en BTW-nummer bij de hand om je accountaanvraag vlot te laten verlopen.
Wanneer wij je account activeren, kan je je instellingen eenvoudig beheren in je persoonlijke omgeving.

Ik ben nieuw bij Welda, hoe kan ik mij registreren?

Je kan een account aanvragen via onze registratiepagina.
Vul je persoonlijke gegevens en bedrijfsgegevens in zoals naam, adres en BTW-nummer en verzend het formulier.

Na registratie maken wij jouw online account aan en ontvang je een e-mail om een wachtwoord in te stellen.
Let op: er worden enkel accounts aangemaakt tijdens onze werkuren.

Ik ben al klant bij Welda, moet ik ook een account aanmaken?

Ja, een webshop account is niet hetzelfde als een bestaande klant in onze database. Wanneer je een account aanvraagt met hetzelfde BTW-nummer dat gekend is in onze database, worden deze aan elkaar gekoppeld en krijg je ook dezelfde klantspecifieke kortingen als in de winkel.

Ik heb een account aangevraagd, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Er worden enkel accounts aangemaakt tijdens onze werkuren en het kan enkele uren duren voordat je een bevestigingsmail ontvangt.
Controleer ook zeker je map “Ongewenste e-mails” indien je na 24u nog steeds geen e-mail ontvangen hebt.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik een wachtwoord probeer in te stellen

Je wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.

Mijn collega heeft al een account, hoe kan ik mezelf bij zijn / haar account toevoegen?

Vraag je account aan via onze registratiepagina met dezelfde bedrijfsnaam en BTW-nummer als je collega.
Je ontvangt dan jouw eigen account, maar met dezelfde betalingscondities als je collega.

Ik wil inloggen, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten

We vergeten allemaal wel eens ons wachtwoord. Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, klik je op de link Wachtwoord vergeten op de inlogpagina.
Vul vervolgens je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik heb een account, maar ik wil mijn e-mailadres wijzigen

Dit is momenteel niet mogelijk. Als je wilt inloggen met een ander e-mailadres moet je een nieuwe account aanvragen via onze registratiepagina .

Ik kan mij niet meer aanmelden op de website. Wat nu?

Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kan allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd.

Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kan je klikken op "wachtwoord vergeten". Op deze pagina kan je jouw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Dit wordt naar je e-mailadres gestuurd, indien dit bij ons gekend is.

Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met ons. Wij kunnen je wachtwoord laten resetten, je account heractiveren of een volledig nieuwe account aanmaken.