Bestellen

Op onze webshop vind je een uitgebreid assortiment producten die je gemakkelijk kunt bestellen. Het bestellen op onze webshop is een eenvoudig proces dat we graag stap voor stap uitleggen.

Bij het winkelen op onze webshop kan je gebruikmaken van verschillende categorieën en filters om je zoektocht naar het gewenste product te vereenvoudigen. Zodra je het product gevonden hebt, kan je alle relevante informatie lezen, inclusief specificaties, afbeeldingen en prijzen.

Om een product te bestellen, hoef je alleen maar op de knop "Bestel" te klikken. Het product wordt vervolgens toegevoegd aan je winkelwagen, waar je een overzicht krijgt van alle geselecteerde producten. Hier heb je de mogelijkheid om de aantallen aan te passen of eventueel producten te verwijderen.

Als je tevreden bent met de inhoud van je winkelwagen, kan je doorgaan naar de volgende stap: het afrekenen. Tijdens het afrekenproces kan je ook de gewenste betaalmethode kiezen. We aanvaarden verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, bancontact, overschrijving of je persoonlijke betalingscondities die gekend zijn in onze database. Je betaling wordt veilig verwerkt, zodat je met een gerust hart kunt bestellen.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via e-mail met alle details van je aankoop. Ons team zal je bestelling vervolgens zorgvuldig verwerken en zo snel mogelijk verzenden naar het opgegeven adres.

Let op: om prijzen te kunnen zien en producten te bestellen op de webshop moet je ingelogd zijn op je account.
Nog geen account? KLIK HIER en vraag je login aan.

Hoe kan ik bestellen?

  • Via onze webshop
  • Telefonisch op het nummer +32 (0)9 355 74 26. Dit kan alle werkdagen van 8u00 - 12u00 en van 13u00 - 18u00
  • Via e-mail: u kan uw bestelling doormailen naar info@welda.be
  • Via een van onze technische adviseurs

Daarnaast kan u elke werkdag van 8u00 - 12u00 en van 13u00 - 18u00 in onze winkel terecht.
Ons adres: Antwerpsesteenweg 949 - 9041 Oostakker-Gent

Kan ik zien of een product op voorraad is?

Ja, door met je muis op “Op voorraad” te hoveren, kan je zien hoeveel stuks van een product op voorraad zijn.

Er staan ook producten op onze website die wij niet standaard op stock nemen, maar wel op aanvraag kunnen bestellen bij onze leveranciers.
Bij deze producten zal je de “Op voorraad” tekst niet zien staan. Hiervoor kan je een offerte aanvragen.

FAQ - Voorraad

Het product dat ik wil bestellen heeft geen prijs. Hoe kan ik dit bestellen?

De producten die je online kan bestellen zijn vooral producten die minder technische begeleiding vragen zoals verbruiksartikelen, tools, PBM’s,…

Voor producten die een technische begeleiding vragen zoals CNC-machines of lastoestellen maken wij graag een afspraak met de klant om samen de beste oplossing te zoeken voor hun specifieke toepassing.

Voor producten zonder prijs kan je de offerteknop gebruiken. Ons team bezorgt je dan zo snel mogelijk een zorgvuldig opgemaakte offerte.

FAQ - Product zonder prijs

Kan ik een referentie toevoegen aan mijn bestelling?

Met een referentie kan je per bestelling of artikel aangeven voor welke afdeling of persoon dit bedoeld is, of kan je werken met je interne artikelnummers.

Zo kan je doorgeven wie de bestelling plaatst, wat er op de leveringsbon moet staan, het aankoopordernummer,…

Dankzij een goede referentie komen alle producten uit je bestelling steeds bij de correcte persoon/afdeling terecht.

FAQ - Referentie

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Ja, je kan dit selecteren bij de stap “Levering” wanneer je je bestelling afrondt.

Indien de goederen op stock zijn:

  • Bestel vóór 16u en laat je goederen de dag zelf nog klaarleggen in de afhaalcontainer die 24/7 toegankelijk is met jouw unieke code. Je krijgt een SMS of e-mail als de goederen klaar liggen.
  • Haal je goederen één uur later al af in de showroom, dit kan gemakkelijk zijn indien je nog technische vragen hebt. Je krijgt een SMS of e-mail als de goederen klaar liggen.
FAQ - Afhalen

Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wanneer wordt het geleverd?

Als je een product bestelt waarvan wij momenteel geen voorraad hebben, krijg je bij het afrekenen van je winkelmandje een melding dat de levertermijn wat langer zal duren dan normaal.

Neem contact op met onze sales-afdeling om een geschatte levertermijn van het product te weten: sales@welda.be | +32 9 355 74 26

FAQ - Product niet op voorraad

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Afhankelijk van de status van je bestelling is het mogelijk om wijzigingen aan te brengen. Helaas kan dit niet direct via de webshop.
Neem contact met ons op via sales@welda.be om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Hoe kan ik een vorige bestelling herhalen?

Bij “Mijn Bestellingen” kan je al je alle orders zien die in de afgelopen 12 maanden geplaatst zijn.

Klik op de gewenste bestelling en klik op het winkelkarretje aan de rechterkant om deze bestelling opnieuw toe te voegen aan je winkelmandje. Zie je dit logo niet staan? Dan is het helaas niet meer mogelijk om dit product te bestellen.

FAQ - Herbestellen