Mijn account

Hier kan je een overzicht zien van jouw persoonlijke gegevens.

  • Beheer je leveradressen
  • Maak wenslijsten aan en bestel ze eenvoudig
  • Bekijk je lopende en afgeronde bestellingen
  • Bekijk je lopende offertes
  • Bekijk je leveringsbonnen
  • Bekijk je facturen en download ze eenvoudig
  • Bekijk je eerder bestelde producten en bestel ze eenvoudig opnieuw

Mijn adressen

Hier kan je het facturatieadres en afleveradres van je bedrijf bekijken.
Je afleveradres kan je aanpassen wanneer je een bestelling afrondt.

Wil je je facturatieadres aanpassen?
Stuur dan een e-mail naar info@welda.be met de correcte gegevens.

Wil je meerdere afleveradressen toevoegen aan je account?
Je kan een alternatief leveringsadres invullen bij de stap “Levering” wanneer je je bestelling afrondt.

FAQ - Mijn adressen

Mijn wenslijsten

Hier kan je je favoriete artikels toevoegen om later te bestellen.

  • Verschillende wenslijsten kunnen opgemaakt worden volgens gebruiker, afdeling, regelmatige aankopen,…

  • Vanuit de wenslijst kunnen artikelen apart besteld worden, maar je kan ook een totale wenslijst bestellen. De aantallen die je ingeeft in de wenslijst blijft de webshop onthouden zodat je jouw bestelling eenvoudig kan herbestellen.
FAQ - Mijn wenslijsten

Mijn bestellingen

Toont een overzicht van alle orders die in de afgelopen 12 maanden zijn geplaatst, inclusief de status. Voor meer details kan je op de bestelling klikken.

FAQ - Mijn bestellingen

Mijn offertes

Hier kan je een overzicht zien van al jouw aangevraagde offertes.

FAQ - Mijn offertes

Mijn leveringsbonnen

Hier kan je een overzicht zien van al jouw leveringsbonnen.

FAQ - Mijn leveringsbonnen

Mijn facturen

Hier kan je een overzicht zien van al jouw facturen.

FAQ - Mijn facturen

Mijn producten

Hier kan je alle producten zien die je in de afgelopen 25 jaar gekocht hebt, zodat je ze eenvoudig opnieuw kunt bestellen. Bovendien kan je deze producten filteren op merk, categorie en nog véél meer.

Ook als je zoekt op de webshop zullen de reeds aangekochte artikelen steeds als eerste zoekresultaten getoond worden met de melding “Eerder besteld”.

FAQ - Mijn producten